Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

fredag 19. desember 2014

3i1 MAKE-UP

    Jeg har fått elsk på 3i1 make-up. For det første så trenger du ikke å dra med deg så mye. Og for det andre så sparer du tid..... Og spesielt i en travel tid så liker en å spare tid. Jeg pleier å stå opp 8.30 dusje og gjøre meg klar til jobb kl 10.00.
 Men, liker å møte på jobb kl 9.30.
Derfor trenger jeg bare en time på badet. 
Da har jeg funnet en perfekt løsning på enkel make-up. En kan bruke 3i1 pudderet. Så bruke eyelineren som en kan duse ut og brukes som øyenskygge. 



                                                



Så prøvde jeg meg fram med 3i1 pudderet og fikk litt blank og glødende ansikt. Veldig friskt og fin. 



                                       

    

     Jeg virkelig ønsker meg en hund. Det er så mye selskap i de og jeg er flink med dyr og barn. 
Men, det er dyrt. Pga en må ha penger til dyrlegen i tilfelle noe skulle skje. 
En må ha ekstra penger til uforutsette regning. 
Jaja, bedre å bruke på hunden enn på seg selv eller å shoppe seg i hel.....



                  



                                

    



     Så vil jeg snakke om riktig treningsklær som en kan skjule lovehandles med. Jeg fant noen fine bukser på Cubus til 249kr og den er høy i livet. Mønstret for å kamuflere camel toe. Lurt å bruke mønstret bukse. Eller gå en størrelse opp for å unngå camel Toe ;)



                                                          

Alt kan skjules, kamufleres og sminkes vekk. 
Samme med klær, der jenter stapper alt i en hold-in og bruker super push-up! Så bare dingler alt ut etterpå :P
Det heter to ord!! 
Sunn kosthold og trening!!
Men, alle damer burde vite at en legger på seg 2-5kg når en har eggeløsning og rundt mensen. Da er det lurt å ha to forskjellige klesstørrelser. Som jeg bruker XS, så har jeg S/M rundt mensen ;)
Samme med ansiktsformen. En blir rund i ansiktet også. 



                                


                







Det var alt for idag. Husk å handle ferdig alle julegaver nå. For over helgen så er det jul :)

Kiss Kiss 



Ingen kommentarer: