Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

tirsdag 25. oktober 2016

LOVE YOURSELF

      Jenter kan være så slemme mot hverandre. De blir venner og uvenner hele tiden.
Og jeg tåler en del. Jeg har hatt venninner som har kritisert meg for enten at jeg var: for tynn, for blond eller for liten. Men hvis DE er så perfekte, så hvorfor er de ikke en millionær da?¿!!! Mhm!!
Jeg har det bra med meg selv, men derfor jeg henger mest med gutta !!  😁🙈

      
       




    

     Så vil jeg anbefale noen Makeup fra Nyx. De er rimelige og gode produkter. 
Så har de en Matt foundation til fet eller blandings hud. Pudder er mest å anbefale på fet hud. Men hvis du bruker pudder på tørr hud så vil huden se tørrere ut, så da anbefales det å bruke en highlighter på skinnene. 
Så har de en genial Contouring pen der den ene siden er lys og den andre siden er mørk. 

                      
                       


                         

               



     

 Så vil jeg anbefale til alle som trener til å bli Fitness modeller. Det er å ta vitamin tilskudd eller drikke smoothie eller spise frukt. 

Jeg har en måned der jeg har fast program med litt vekter og litt cardio. 4dager i uken.  
Så neste måned igjen et nytt eksperiment. 😂😂😂😂
Så følger jeg alltid en eller annen på YouTube. Og der bestiller de treningsklær fra Gymshark som er supert og praktisk til trening med store lommer og noen steder med hull i mesh så huden får puste.

Vel det var alt for idag.


Kiss kiss 




 



Ingen kommentarer: