Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

tirsdag 25. september 2018

HATER, PLEASE DONT HATE ME

   Jeg har hørt om venninner som kan være sjalu på hverandre. Men, menn som er sjalu på damen? At det går an!
Hvorfor hater en mann en dame sin suksess? Hva bunner det i da....? Usikkerhet, sjalusi?
Ikke hat meg for at jeg prøver å lykkes og spare til en fremtid for min sønn og har det godt med meg selv liksom! Du er mann! Noen menn støtter damen sin i alt hun gjør og lykkes med, men drar henne ikke ned!!





 


    Min neste suksess er at jeg igjen driver en salong for et firma. Vi har gode priser og kom gjerne innom for å høre prisene. Eller for å ta en prat. Jeg har uansett alltid vært den som lyttet til andre og som folk kommer å forteller problemene sine til.
Men jeg kan ikke løse all verdens problemer. Er nok fordi jeg ble voksen som 10-åring og måtte ta ansvar for meg selv. Men trust me, jeg kan være følsom jeg også!!






Kanskje det er egoistisk å si, men den jeg bryr meg kun om er min sønn! Det er ikke lett å være alenemor. Alt koster og han har en dyr smak sånn som sin mor :P
Han ønsker seg en legobil til 3000kr og mobil til 1500kr. Men hey, jeg er ikke en millionær :P
Men hva skjer med barn som ønsket seg fred på jord og en ball? Er det ikke nok det lenger??
Men en kan ikke bare pluppe de ut og tenke at de skal klare seg selv. De trenger oppfølging i 18år og dine behov må settes til siden!!







I mine øyner så er han den lille bebisen min enda, selv om han nå er 13år. Hehe
Så alle som er over 21år blir sett på som voksen. så menn, oppfør dere deretter....... For jeg har bare EN baby!!

Det var alt for idag.

Kiss kiss




1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det som et kompliment snuppa ;)
God eller dårlig kritikk så har du satt spor etter deg ;)
At du blir nevnt i side3 diskusjoner må du bare tenke at folk leser bloggen din :D