Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

fredag 29. juli 2016

KROPPSFIKSERT

     Noen er sensitive og noen er hardhudet. Men uansett hvis du har venner som mobber deg, så kutt han/henne ut!!
Jeg har sett på gamle bilder av meg og ser at jeg har drevet med jojo slanking. 
Jeg var sammen med en som sa at jeg burde slanke meg. Slankepresset må ta slutt!!!
Derfor vil vi IKKE at noen i iModels skal slanke seg, men heller trene og spise sunt!!




Bilde fra 2011:
                                           


     



      Når en tenker seg om så er noen menn mer overfladisk enn damer!! Damer kan gjerne være sammen med en chubby type. 
Men om damen til en Dude legger på seg så er han utro og ser etter en yngre og slankere dame!! Så hvem er mest overfladisk?!!! Jo flest menn!!! Noen menn som har dårlig selvtillit kritiserer damen sin og vil at hun skal se perfekt ut så de slipper å skjerpe seg.
   
Bilder fra 2011:   

                                         


      



      Jeg ser at jeg hadde bedre klestil før og kledde meg som jeg ville. Nå bare tar jeg det første jeg finner i skapet. Jeg kler meg etter det jeg føler for og ender som oftest med sort topp og bukse 😁🙈
En kan uansett ikke kle seg så fancy når en har en hund. For det kommer hår på klærne og det lukter piss til tider. Uansett så har jeg ønsket meg en hund lenge og det er verdt det!!! 😍😍😍😍

Bilder av klesstilen og hårstil fra noen år tilbake: 


                                              
                                              




                                                                               







             Moten skifter hele tiden, men en kan egentlig ikke se fra hvilken årstider bildene er fra. Siden en kan bruke hva en vil og legge vekk klærne når de blir ut av moten. 
Så brukte jeg store bager der jeg hadde treningsklærne i sånn at jeg gikk på trening etter jobb 😂😂😂
Uansett hva en har på seg, så skal klær vise hvem du er. Derfor en har på seg uniform.   



Det var alt for idag folkens. 
Kiss kiss 

 











Ingen kommentarer: