Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

onsdag 21. september 2016

MAKEUP TREND

      Som de fleste Makeup elskere har fått med seg er det veldig IN med å lage strobe på kinnnene og Contouring. Lyse farger forstørrer og mørke minsker. Har du foreks. et rundt hode så kan du bruke mørk farge for å forminske den.
Men det finnes noen som har misforstått poenget med Makeup.


                                 





                  






      Jeg har utdanning i frisør, stylist og Makeup og det er kjempegøyt å følge med på alt det nye som kommer hele tiden. Men det finnes masse tips og inspirasjon på Pinterest. Der finnes det tips til alt som er IN. 

     Husk alltid å fjerne makeupen ved sengetid. For en kan lett få masse kviser dagen etter.
Fordi Makeup tilstopper porene. Og skrubbe huden en gang i uken for å fjerne smuss og dritt. Da skal du se at huden holder seg blank og fin. Og drikke masse vann og sove minst 7-8timer om natten.
😉😁

                               
                                





Det var alt for idag. 

Kiss kiss 
 






Ingen kommentarer: