Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

søndag 7. desember 2014

KARMA

OMG. Har lest gamle innlegg, og må innrømme at noe av det jeg skrev for noen år tilbake virker som at var skikkelig høy på meg selv innlegg.
Men, jeg må si at jeg er stolt av ting jeg har oppnådd og maten jeg har laget, og treningsprogrammet som jeg har holdt meg til. 


                                                    

                                                           
                                                            

    






Jeg er nesten aldri inne på Facebook mer. Leser kun nyhetene og gratulerer folk med dagen. Fordi jeg er voksen og har ikke tid til sånn. Jeg er så opptatt med å planlegge neste prosjekt. 
Jeg er alltid positiv og smilende og pleier skjelden å kritisere noen. 



                               

   





Derfor spiller jeg ydmyk av og til når jeg treffer nye folk. For da har kanskje noen laget opp sin mening om meg.
Men, jeg får nye venner hele tiden. Og mistet noen. Jeg bare sier at jeg ønsker de lykke til videre med livet sitt. 




                 







Denne byen er så liten at en må tolerere at en kan være på samme sted som sin uvenn. 
Det beste er å la hverandre være ifred. Hvis ikke hun gjør det så klorer jeg ut øynene på henne!!! ;) :*
Jeg ser så liten og uskyldig ut, men lyver ikke om at jeg er så snill. Det får folk bedømme selv.
Vi lever jo bare en gang ;)



                                     






Jeg har kanskje sterke meninger og kan kutte folk ut av livet mitt om jeg føler de er falske eller jeg ikke har tillit til de!
Så istedenfor å bry meg om drama så er min lidenskap mat, trening og jobben min. Jeg er nødt å ha en hobby ellers så blir det for kjedelig......



                                






Hadde aldri giddet å slanke meg med så mye god mat i verden :)
Det var alt for idag godt folk :) 

Smask 

Ingen kommentarer: