Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

onsdag 3. august 2016

HØSTMOTEN 2016

     Snart er høsten her, men det er noen soldager igjen. Noen klær er det lurt å spare på og noe kan en bare kaste. Men her er noen plagg som aldri går av moten:
- Hvite skjorter
- Sorte dressjakker
- Skinny jeans
- Pencil skirt
- Sorte cardigan

    Jeg har tatt fram min sorte cardigan fra i fjor, men en kan kjøpe nye på H&M og Cubus rimelige.
Sort, hvitt og grått kan kombineres mer alt, og går aldri av moten.

                                                      
                                                        






Så kan en pynte opp et kjedelig antrekk med skjerf eller hals. Det pynter opp et ellers kjedelig antrekk. 
Hvis en liker hele antrekket sort så kan en gjerne ha skjerfet i en annen farge.

      







     Det som er IN på jeansfronten er avklippet nede på kanten. De skal gjerne være litt korte så en kan se ankelen. Og kombinert med noen stilletter så settes prikken over i en. 
Jeg kjøper gjerne dyre vesker og sko. Det blir som en investering.  
Men skal en ha noe som varer så er det lurt å bruke litt penger på vesker, sko, klokker og solbriller. 

        





Jadda jeg vil heller leve på brød og vann og bruke penger på dyre vesker og sko 😁😜😜😜😜
Men en kan faktisk selge veskene og de taper aldri i verdi. Sånn som LV, Chanel, Burberry, DKNY og Mulberry er de som ikke går av moten. 

Det var alt for idag. 
Kiss kiss 





  

Ingen kommentarer: