Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

mandag 17. oktober 2016

WANNABE KJENDIS

     Aldri før har det vært så lett å bli kjendis. Kjendis gjennom -tv, kjendisblogger, kjendis gjennom sport, gjennom Instagram.
Noen mennesker har en tendens å føle seg elsket og sett opp til. 
Like barn leker best heter det jo. 



Her er foten min kjendis i en musikkvideo: 😂😂😂😂😂😂😂😂😝

       



    


     Ja, jeg har vært med i en del musikkvideoer, 😂😂😂🙈. Og jeg vil ikke bli kjendis.
Bergen er så liten så for å lykkes med noe så må en nesten flytte vekk.  
Så er jeg i den alderen at jeg faktisk driter i hva folk sier om meg, så jeg spiller i musikkvideoer for gøyt.




                                       


     



     Snart er det Halloween og da har jeg gått litt tomt for ideer å være. Har vært sjørøver, sykepleier, politi, nonne, sailor girl og hushjelp. I år skal jeg være noe helt annet. 
Hvis noen har en ide så kom gjerne med den, så kan dere være med i trekningen av en krølltang 😃


                                                   




               

                                                         


Jeg elsker å kle meg ut 😂😂😂😂😜🙈





    Men høst moten er altså litt casual og sporty. Eller duse farger som lyse rosa eller beige, grønn og brun. Og til de som ikke har råd til lårhøye boots. Da kan dere heller bruke høye sokker og sorte sko til som på dette bildet her: 

                                     



     


     Det var alt for idag. Og de som kjenner meg vet at jeg liker å skrive litt humor i bloggen min, så håper ikke folk tar alt ting så seriøst. Jeg har fått en del fine kommentarer i bloggen min, men de som skriver kritikk her. At de gidder. Hahaha. 
I neste innslag skal jeg skrive om nude lips og hvilken merke som er best i hvilken Makeup produkt. 

Kiss kiss 

                             

   




6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Skjønn blogg. Men kan du utdype litt mer om hva du mente med dette innlegget?
Masse kule kostyme ideer.
Du kan jo være en Catwomen 😃

Nisa sa...

Heihei 😊
Jeg mener at alle mennesker er likeverdig samme hvilken bakgrunn eller oppvekst de er fra.
Men det finnes folk der ute som tror at de er Kongen eller dronningen av byen 😝
Selv om de ikke har råd til å kjøpe en drink ute eller har en jobb engang 😁🙈
Det et åssen en person oppfører seg som er viktigst!! Ikke åssen en ser ut eller hvilken venner en har!!

Takk 😃

Anonym sa...

Hei.
Er du personlig shopper også?
Jeg trenger litt tips og ideer til å kle meg i denne kalde høsten 😖

Du kan jo kle deg ut som en skjelett eller hva med super women 😃😃😃😃

Takk for en underholdende blogg 😉

Nisa sa...

Heihei 😃
Takk for det. Hehe
Jeg er også personlig shopper ja. Har vært med noen på shopping hvis de ikke vet hva de skal kle seg i til tider. Nå tar jeg 1400kr for en shopping runde der vi prøver ut klær i diverse butikker så publiserer jeg bildene på bedriftsiden min 😃

Jeg har det stiltipset om at less is more. Ikke alle kler seg i dagens mote enten det er kroppsfasongen eller været 😁
Takk for tips om Halloween kostyme. Jeg skal vurdere det.
Men nå er du med i trekningen om en krølltang 😉

Anonym sa...

Hei.
Jeg er en veldig usikker jente og har en del venninner som er misunnelig på meg pga kroppen min eller måten jeg er på. Jeg er ikke utagerende, men heller stille og rolig.
Men jeg tror fordi at jeg pynter meg og liker litt den Bimbo looken som mangen har.
Har du noen tips for hvordan jeg kan kle meg, siden jeg har store pupper og smal midje og en stor spretteumpe. Uten at det ser taky ut.
Vil ikke bli forvekslet med de fra Strandkaien 😁

Takk for en super blogg med masse gode ideer og gleder meg til Makeup tips i neste innlegg 😃😃😃😃
Ps. Du kan jo kle deg ut som Marilyn Monroe. The sexbomb 😉

Nisa sa...

Heihei 😃
Stakkars liten.
Ja, jenter kan være så slemme mot hverandre. Og det bunner i grunnen på usikkerhet og misunnelse. Men, da kan du gjøre som meg og henge med gutta. Og kanskje ha en eller to nære venninner 😉

Det beste er hvis du skal ha kort skjørt og vise masse bein, så ha en lang topp. Og hvis du skal vise masse kløft så ha en litt lenger skjørt ned til knærne.
Takk for tips. Jeg har iallefall Marilyn parykken da. Haha
Jeg er Makeup artist så har prøvd litt forskjellige Makeup og hvilken som jeg kan anbefale 😉