Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

fredag 5. desember 2014

NANNY

   Har du noen gang følt at du blir styrt eller kontrollert? Sånn er det å være barn. Og vi voksne må ta styringen over barna.
Jeg liker å være barnevakt, men det er ikke alltid lett.
Jeg pleier å være barnevakt for to skjønne barn og vi har fått spist og kost oss før leggetid. 


                                  








Jeg er i treningsmodus og må spise sunt og godt. Mens, ungene fikk kose seg med pizza. 
Det er sikkert deilig å få slappe av litt og ha alenetid. Da stoler mødrene på meg og vet at jeg er streng. Fordi de som lar ungene sove sammen med seg i sengen sin hele natten vil slite med søvnen.....
Lille nurket til veninnen min sover fint i sin egen seng. Og om hun våkner så gir jeg bare henne litt vann og nynner til hun sovner igjen ;)
Så er det lurt å ha på tv så de hører at du er der og føler seg trygge :) 

                                

De voksne må styre livet til barna, og ikke la barna styret livet sitt......








Nå vil jeg snakke om make-up:
På ønskelisten så har jeg en øyenskygge palett. Siden jeg er make-up artist så har jeg masse sminke. Men, trenger alltid nytt. 
For jeg elsker å sminke venner og kunder.


                 

              
                 

Ønsker du å bli sminket til julebord eller til juleballet så bare å bestille en time på 
47441817. Så kommer jeg hjem å sminker og ordner håret deres :)






Jeg gikk forbi et butikkvindu der de solgte en statue pluss at om du kjøpte en av de så fikk du med deg en motorsykkel fra 1900tallet eller et gammel piano. 
Kanskje et julegave tips til de som har alt :P. Hehe. Ganske Tidi synes jeg.
Jeg pleier å bare kjøpe gavekort. For da kan de bruke det til januarsalget. 



                                  







Og en annen tips jeg kom på er å ta med seg en timer som ringer i badstuen. For hvis en sovner, så ringer den. For mobilen kan bli ødelagt i badstu..... :/


Det var alt for i kveld fra Klara Klok ;)

Kiss Kiss 

                         

Ingen kommentarer: