Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

tirsdag 9. desember 2014

OVERFLADISK

Ja, da var det på tide å skrive i bloggen igjen da. Bloggere flest er vel sånn som føler oss som "kjendis". Sånn er det å ha Facebook for noen. De poster alt og ingenting og viser hvor overfladisk livet sitt er.
Jeg snakker fra leveren og det blir noen redd av!
Mens mangen elsker meg for det!!! Og når de følger rådet så takker de meg. 



                                     








Saken er at har dere tenkt på de fattige familiene til jul. På de som ikke har det så lett? På de som er ensomme eller trist. 
Så der poster du om det overfladiske livet ditt!! Tenk på de. Tenk på ungene som ikke får noen gaver, eller julemat. Har du tenkt på det???!!!



                                            






Jeg er så glad for å snart få treffe familien min og kose meg med niesen og nevøen min og Co. 
Som sagt så er jeg nesten aldri inne på Facebook mer. For det er kun masse barnslige greier nå. 
For det er folk som tar oppgjør med hverandre og slenger fram navnet til andre offentlig på Facebook.
Kanskje jeg skal begynne å bare poste mat på Facebook min. Så åpne en restaurant :P
Elsker iallefall mat da ;) 


                                                 


                                       

                                                 







Om du er trist-gjør noe som får deg glad! 
Spis sjokolade, tren eller les en bok!
Om du er overvektig og vil slanke deg- ikke klag! Spis sunn og tren!!
Og finn deg en som får deg til å føle deg spesiell og start et liv sammen ;))!! 

Kiss Kiss 

Ingen kommentarer: