Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

torsdag 28. juli 2016

SELVBRUNING

      Hver gang jeg skriver i bloggen min og publiserer den så kommer jeg alltid på flere tips etterpå.
Men idag vil jeg altså fortelle om selv-tan. Det går videoer på YouTube der som heter 100 layers of taning. 
Men jeg har altså bare 3 lag med selvbruningskrem. Og da får jeg en sånn brunfarge som de bikini Fitness modellene 😁😜
Jeg har ikke kunne fått lov til å trene på 6uker pga operasjonen. Og ikke fått tatt solarium. Så derfor bruker jeg selvbruning nå siden det ikke er mer sol ute 😖



                     



     


Jeg har prøvd flere selvbruner, men den beste er den jeg kjøper på Salongservice. Jeg selger den til 249kr. 
Jeg sprayer på et lag, så venter i noen timer med å skylle ut. Så neste dag sprayer jeg to lag på og venter i vel 3timer føret skyller ut. 
Her er bilde fra ifjor der jeg prøvde St.Tropes på hotell Norge. Jeg følte at ikke fargen satt så godt på med tanke på prisen. Så derfor synes jeg det er best å gjøre det hjemme.

                                                   
                                                           




      Så føler jeg at når en er blond så blir nesten hårfargen automatisk gul når en blir brun. Da er det lurt farge håret i en lilla skjær eller en grålig farge. 
Her er noen farger jeg har hatt for å bli blond. 



Litt for gult: 


                               


En grålig minicolor:


                  

Ser dere forskjellen? 
Så et helt platina: 


                                             





Som nevnt før så tåler håret mitt en hel del. Og det er lurt å Kure det også og klippe hver 6.uke.
Men nå er det IN med kort hår da 😉
Det var alt for idag.

Kiss kiss 
 
 













          
    

Ingen kommentarer: