Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

mandag 1. august 2016

HESTEMOTE

     Jeg digger en butikk som heter Hooks. Det er en hestebutikk, men de har masse kule klær der også. Og jeg ser at de store kjedebutikkene har kopiert hestestilen.
Men en kan se på butikker som Emilie og Scabal at de har dobbelt så dyre priser men stilen er den samme.


    






                                 Her er de skjortene som Ralph Lauren og Gant har kopiert. 
                                                   Det er fra ridestilen nemlig 😉

                        




                       

                          Så er de mønstrene veldig populære. Tror de kalles for skotske ruter:

       





                  
                

                 Her har de oil skinnjakkene til 1/2 del av prisen på Scabal. For der koster de 3000kr. 

                       



En kan finne kopier overalt til mye billigere priser.  
De fleste bloggere skriver om ting normale folk og småjenter ikke har råd til. 
Jeg liker å blogge om å sette sammen klær.





Det var alt for idag folkens 😉

Kiss Kiss 



    

Ingen kommentarer: