Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

tirsdag 9. august 2016

WHAT TO DO WHEN YOU ARE IN DOUBT

     Når vi er yngre så kan vi forelske oss i flere. Da er vi små og har null kontroll på følelsene våres.
Og jeg var forelsket i to gutter en gang og alle lagde stor sak ut av det 😝😝😝👊🏿
Men nå når vi er voksen hvor mangen er det ikke som er forelsket i flere. Det finnes folk som sjonglerer mellom flere.


       


     



Ingen andre byer enn i Bergen de lager så stor sak utav at folk går ut. 
En kan gå ut hvis:
- En har penger til det!!
- En ikke slåss eller lager Py for andre!!
Så er det sosialt å gå ut og en får nye bekjentskaper. Jeg gikk ut for å få flere kunder til salongen min. 









     Før i tiden så pleide jeg å reise masse til andre land for jeg hadde venner overalt!! Så reiste jeg med familien også. Og målet mitt en gang var å se de 7 underverkene i verden. Jeg reiste til andre land pga kulturer og severdigheter. Feste kan en gjøre når som helst og party er samme overalt. 

                    



    

     Uansett hvilket land en reiser til så er omtrent moten den samme. Moten blir skapt av homser.
Og i noen land liker de små damer. Klær må vi ha på oss uansett 😁
Så et lite tips til alle klesbutikker. Det er lurt å gjøre som i London: Der har de klær til vanlige størrelse, petit, pluszise og tall. 

                    


Det var alt for idag.
Kiss kiss 😘




Ingen kommentarer: