Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

torsdag 19. juli 2018

CAPILLO HAIRSTUDIO



     Etter mye forespørsel fra andre om å begynne å skrive i bloggen igjen så gjør jeg det.
Jeg har da begynt i en ny salong som heter Capillo hairstudio.
Vi har 20% student rabatt på salongen og det er greie priser. Har drevet frisør og makeup siden jeg var 19år. Og jobber med det jeg elsker å gjøre!!
Kom gjerne innom salongen og spør om priser eller gå på nettsiden og sjekk ut.
 





 
   



     Jeg har vært i jobb og selvstendig siden jeg var 14år. Reiste verden rundt og besøkte venner og likte å se andre steder og kulturer.
En trenger ikke å være rik for å ha materialistiske tingene. Kan være det uten å vise alt det der.






   
     Noen liker provoserende blogger, men det gidder ikke jeg å skrive altså. Startet denne bloggen som en moteblogg i 2010 og om buissnessen min. Fordi jeg er en buissness dame.
Vokste opp i Hardanger med alt jeg trengte hos pappa til å havne i Bergen og prøve å klare meg selv........ :P


Det var alt for idag.

Suss suss


Ingen kommentarer: