Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

onsdag 17. desember 2014

HAPPY GIRL IN A HAPPY WORLD

   Det er kun EN uke igjen til jul. Under en uke faktisk. Og jeg gleder meg som et lite barn. Jeg liker å leve rolig og harmonisk.
Så får bare folk gå rundt å stresse. Jeg gjør ting som gjør meg glad hver dag. Jeg elsker jobben min, elsker å trene og elsker å shoppe. Selv om det bare er Windows shopping. Jeg gjør det som får meg glad :)



                                            

   




     Igår hadde meg og en veninne julebord. Vi har det hvert år. Og vi er så småspist at vi måtte dele en hel pinnekjøtt tallerken. Men, det var såååå salt at jeg fikk vondt i sjelen. Så husk å legg pinnekjøttet i vann en hel dag!!!
Men, da fikk vi en annen rett som vi kunne ta med oss. Nattmat ;) 
Pluss at jeg laget dip dye på håret hennes og hun ble super fornøyd :)




                                          

   




     Jeg gjør ting som gjør meg glad hver dag. Og jeg er ikke på jorden for å imponere noen. 
Jeg, du og alle er født for et formål. For å leve. Sånn som du vil. For å tåle opptur, nedtur. For å gjøre det du vil og bo hvor du vil. Så lev livet. Ikke bry deg om gossip! Ikke døm andre! Ikke bry deg om små bagateller! La ting gå!!



                     

    




     Jeg har alltid en plan på dagene selv om det virker kaotisk. Lager planer uansett. 
Jeg jobber, trener, Windows shopping. Er gøyt å se på butikker og prøve ting. Ikke alltid jeg kjøper noe. Men, får inspirasjon og prøver ting. Er gøyt det og ;) 
Såg noen kule tøfler på MON.  Tidige tøfler.



                              

    






     Så husk om du ikke er lykkelig, så gjør noe med det. Vær med den personen som gjør deg lykkelig. Se på serien du liker. Ha beina på bordet. Gjør det du vil så lenge det ikke sårer eller skader noen.
Du er ikke en marionettedukke som skal bli styrt av noen!!


                

    





     Jeg er ikke alltid enig med folk. Men, en må kunne diskutere og være uenig. En trenger ikke å skille seg for det. 
Hadde det vært en for alle, så hadde verden vært idyllisk. Men, sånn er det ikke!!

Håper alle sweetheartene får en flott kveld :)



                                                 



Kiss Kiss 

Ingen kommentarer: