Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

mandag 15. desember 2014

DO YOUR THING

   NOEN folk er ensomme om vinteren.
Og noen jenter som dater 100stykker og ikke finner den rette burde kanskje ta et hint.
Kanskje de leter feile steder. Ikke vet jeg.....
Og kanskje De ikke var "ment to be" og han tok henne for gitt..... Men, kjærlighet har ingen fasitsvar.
Nå har jeg kun kjærlighet til familien min og min sønn.


                                          

   



      Vi blir født alene og dør alene...... Jeg har vært forlovet, har et barn og reist masse i livet. Vil bare finne meg selv og roen i livet mitt. 
Ingen kan dømme meg når de ikke er perfekte selv!! Folk dømmer altfor lett i dette landet her.
Her er noen tips å ta tak i mot mobbing!
Er veldig få lærere som tar tak i problemet! 


                                       

  





      Det er snart jul og jeg gidder ikke å bry meg om negative folk! Det er så mye bedre å være positiv og glad. Jeg tror jeg blir glad fordi jeg trener og har det bra med meg selv.
Har aldri trodd jeg var bedre enn andre, men har blitt spurt mangen ganger om å jobbe på en klesbutikk og utested. Og gått på visning og fått den leiligheten jeg ville ha på dagen.
Er fordi jeg er smilende og blid. Ikke en sur og negativ kjerring som alltid kritiserer. Hvem gidder å være rundt en negodille liksom?!! 



                     






                  






      Om du er konstant sur på andre, så er det kanskje på tide å endre tankegang. 
Folk vil kanskje hjelpe, så tror du det er kritikk.
Jeg elsker iallefall jobben min og det jeg gjør. Kunne ikke brydd meg mindre om andre negative folk. Og de får aldri lage hull i boblen min!!
Gå å spis sjokolade og les litt om psykologi om å oppføre seg sier bare jeg! 


                                               





Det var alt for idag.

Kiss Kiss 

Ingen kommentarer: