Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

søndag 14. desember 2014

MAKE-UP

Idag var det søndagsåpen, og da kjøpte jeg et nytt pudder. Det er da et 3i1 pudder. Det er highlight, rouge og pudder. Jeg personlig synes jeg ble for lys ved første forsøk. Men, det var lettvint.
Ansiktet ble fremhevet og noe ble skjult. 
Modellene på bildene har virkelig dårlig hud. Før og etter bildene er det stor forskjell på.....:/


                  



               
              





Så med en gang du tegner bryn på øynene og har masse kajal og fremhever øynene så blir du superpen. Så en trenger bare å framheve øynene. 
Men, pudder dekker huden!



                                         







Alt i alt så er det et perfekt produkt. Du trenger ikke BBkrem, eller CCkrem og ikke foundation, ikke concealer eller verken pudder eller rouge. Tenk så enkelt med bare et produkt. Og det er dette:



              







Så koster det ikke skjorta heller. Kun 199kr. Fåes tak i hos Vita, Kicks og H&M Accessories.
Det er ikke bruksanvisning, men det er bare å søke opp på nettet.




                                                                          



Så er det litt tips med forskjellige ansiktsformer. Hva en skal framheve eller skjule..... 
Jeg har rundt ansikt. Så jeg må skjule bolle kinnene mine, og den store pannen min.....
Så nå bruker jeg kun 5minutter på badet. 







Det var alt for idag.

Kiss Kiss 

Ingen kommentarer: