Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

søndag 21. desember 2014

MINERAL MAKE-UP

                                    

På lørdag så hadde jeg en million ting å gjøre. 
Jeg fikk oppdrag å stille som modell og make-up til en klesbutikk som het Jolly. 
Som takk for hjelpen så fikk vi plukke ut 4valgfri mineral make-up.
Har du ikke brukt mineral make-up før, så vil jeg anbefale det på det sterkeste. 
-Fordi det sitter godt. 
-En får ikke kviser av det
-Så er fargen ganske lik hudens egen
Jeg er iallfall fornøyd med de.

Her er bilder av de 2andre som var modell for Jolly.
Butikken har masse klær fra USA og kun 2-3 eksemplarer. Så ikke alle går med samme kjolen som deg. 



                             





     Og jeg har laget fleske pannekake. Det høres fælt ut, men ser og smaker godt ;)
Laget av kjærlighet. For jeg har aldri laget det før. Så gøyt å prøve noe nytt i matveien :)
Jeg har nemlig mistet matlysten etter så mye stress som har skjedd i 2014.
Brudd (min egen feil)
Salongen
Min unge fetter sin begravelse 
Så håper at 2015 blir mitt beste år ever!

                              





Som evig optimist så vet jeg at en kommer seg gjennom sorg. Så har jeg snille venner rundt meg. 

Og jeg vil bli brunette igjen. Blond er ikke noe for meg..... Jeg får feil oppmerksomhet! Jeg skal ha striper i håret med naturlige farger. A la sånn :




                                       



             





Det var alt for idag. Tenk at dette er siste helgen før jul!!
Og 2014 er snart ferdig..... Tiden har gått superfort. Den flyr av gårde og snart er sønnen min 18år. Så plutselig er jeg gammel og grå :/
Men, sånn er livet. Sett pris på det du har. Og har du fått noe ut av livet ditt??

Kiss Kiss 

Ingen kommentarer: