Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

søndag 4. januar 2015

PERFEKT 2015

   Nå er det en stund siden jeg har skrevet her. Noen elsker blogger andre ikke. Er gøyt å skrive uansett.
Har skjedd en del nytt i det siste. Jeg har flyttet til en ny leilighet og storkoser meg. Har såvidt lyst å gå utenfor døren. 
I 2012 så åpnet jeg min egen bedrift og ble gründer. Nå vil jeg bare jobbe deltid. 
Skal du bli gründer? Så er det 3 lure ting å huske:

1. Få en AS
2. Start hjemme, og spar opp før du begynner å leie et lokale
3. Sett av til skatt og moms. 

   Jeg er en pappajente deluxe. Og han er kjempe perfeksjonist. Så da er jeg også blitt veldig perfeksjonist. 
Alt må være rent, ryddigt, klærne må være matchende og ting rundt meg må være perfekt.
Prøv noen få ting som er lette å huske:
- Ha orden rundt deg, så har du orden i livet ditt.
- Hjemmet ditt er der du skal sove, spise osv. så ha det alltid rent og ryddigt
- Vask alltid opp etter å ha laget mat, så blir det mindre oppvask til neste gang.
- Vask klær minst en gang i uken.


Og jeg har da vært som en "Utekontakt" person for jenter som har bodd på fosterhjem eller blitt kastet ut av foreldrene sine. Så har de bodd hos meg. Og kan tenke dere de rotet. Men, da lærte jeg de å rydde. For om de klarte å holde det fint og ryddig så får de en belønning. Enten spantet jeg en kinobillett eller bytur.
Lurt å lære ungdommen tidligst mulig om jobb, sparing og å rydde etter seg. 







Snakk om perfeksjonist. Hva er perfekt? Dette er det veldig forskjellige syn i menns og kvinners sine øyner. 
I følge kvinner så synes de å være tynn er perfekt.
Mens menn mener mer former og bryster er perfekt. Døm selv. Så jenter. Slutt å slank dere!! Dere skal jo imponere en mann!! 



                                   


                                    






Julen har vært perfekt. Jeg har kost meg med familien min og alt var perfekt 😉







Og nytt år var helt perfekt også. Koste meg med vennene mine som jeg kaller for " La familia" 




                                         



Så 2015 skal bli et perfekt år for meg!!
Og mine nytt års fortsett var da: 

- Slutte å bry meg om negative folk!! 
- Spare mer penger!!

Håper alle får et perfekt år og skjerper seg om noen prøver å hjelpe de! Slutt å vær så sta, men heller ta imot tips og råd fra andre!!! 






Så tok jeg negler hos denne flinke damen her. Kjøpte en kupong gjennom Lets Deal og de var helt perfekte ;)!!! 

                                           

Nå skal jeg bare kose meg i mitt perfekte hjem. Men, mangler bare noen møbler. Så om noen kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen har møbler til salgs eller gies bort. Så gi meg en lyd ;) 
Trenger sånne :












Det var alt for ikveld. Håper alle koser seg og ser lyst på livet. Er jo bare 4måneder til sommer igjen :P 

Kiss kiss 

Ingen kommentarer: