Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

tirsdag 6. januar 2015

HATER MOBBING!!

Jeg HAAAAAATER mobbing!!
Jeg gråter inni meg når barn ned i 13års alderen tok selvmord. 
Han fikk ikke oppleve sin første jobb, første kjærlighet, første bil, å gifte seg, å få barn. 
Last ned en app på mobilen som heter : Stopp mobbing!! 
Og det verste er mobbing på nettet!! Skam dere idioter! Low Life! Er det derimot sarkastisk humor blandt venner så er det annerledes.....




   
    




     Så fikk jeg make-up skriket som jeg bestilte på nettet. Den har normale farger og ikke helt crazy farger. Elsker den. Jeg skal bruke den på oppdrag på modeller og klienter. 
Dere kan få kjøpe en sånn av meg til kun 249kr. 




    



     Så har jeg en side på Facebook der dere kan kjøpe brukte klær, eller nye klær. Har solgt en del. Har gjort det lenge. Og det er lett tjente penger. Klær blir jenter fort lei av. Derfor selger jeg mine som jeg ikke bruker mer. 
Jeg hadde en side på nettet der en amerikansk firma spurte om jeg ville poste klær. Og jeg fikk fæle og snille kritikk. En må bare tåle kritikk. Du må bare drite i noe folk. Er de som er " mobberne" !!




                               


    


     Så er det tiden for å stemme på "brun og blid" modellen. Og noe jeg reagerte på var at de skrev: stem på ....... Istedenfor de puppe damene. WTF. Er det så gale å ha pupper nå? Hva om en er stolt av de da. Ikke alle blonde er dumme, og ikke alle med pupper er dumme. 
Men, det er sånn mobbing begynner. Vi grer alle under en kam. Sykt, men sant. Trist er det!!
Så hvis en og hver skjerper seg og gir alle en sjanse, så ikke dømme folk. Så kan du få det bedre med deg selv og andre rundt deg.
Barn ser opp til de voksne, så sørg for å være et godt forbilde for de små ;) 


                                         

    


     Meg og min søster kom fra slummen, til å være heldig å bo i dette landet. Å bli det jeg vil, gjøre hva jeg vil og gidder ikke å høre på folk som skal rakke ned på meg og fortelle meg at jeg ikke er bra nok. 
Om det er noen som ikke liker meg, vel kanskje jeg ikke liker de heller :P
I en verden som denne og livet er så kort så kan du bli hva du vil, gjøre alt du vil. Alt er mulig ;)!!
Du trenger bare kjærlighet og de du stoler på rundt deg ;)











Det var alt for idag. Drit i mobberne og overse de!!

Kiss kiss 

Ingen kommentarer: