Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

torsdag 4. august 2016

DONT JUGDE

     Jeg skriver et lite tema hver gang i motebloggen min.
Alle prøver å late som de er så hederlige, men er du oppe i samme situasjonen selv, så trust me. Da vil du ikke dømme noen!!
Sett at du er i et kjedelig forhold på 5år, så treffer du den perfekte gutten og det oppstår kjemi. Men, det beste er å IKKE gjøre noe! 

                                    
                             



    


    Nå er det IN med badges, det er merker der en stryker på klærne. Denne moten var kul på 90-tallet. Jeg synes at det er kult at en kan gå med hva en vil og være sin egen individ. 
Før så var det kult med Levis bukser 😝😝😝😝🙈
Så var det Miss Sixty med livet ned på hoftene, så kunne en se rumpen bare en satt seg ned 😁🙈
Og det var på rundt 2000 tallet at en kunne bruke tights fra H&M og andre butikker. 
Alt er lov nå og det er litt kult synes jeg. 

                   


                   






Så her er noen tips til hvis du har sølt diverse på klærne. Jeg har ikke prøvd noen av de selv, men de fungerer sikkert. Jeg fant det på Pins. Verdt å sjekke ut. Masse tips og inspirasjon der. 

                                                                 





Det var alt for idag folkens. Døm deg selv enn andre først 😝😁

Kiss kiss 
 








Ingen kommentarer: