Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

fredag 28. september 2018

HØYER

Leste om en som kritiserte bloggen min. Hvis hun hater meg sånn hvorfor leser hun den da?? Hahahahha just saying....
Som sagt så tar jeg meg ikke nær av noenting!!
Igår var jeg på Høyer prøvde jeg noen jakker fra et norsk merke som heter BRGN og de var vanntette jakker!! Skikkelig kule og godt å ha i dette været. Men de var litt dyre. De låg på 3200kr.
Men verdt det!!














Så måtte jeg poste noen klipp jeg hadde gjort. før og etter bilder. Kunden var fornøyd og jeg var fornøyd. Det er det viktigste.










Det var alt for idag. Og de som liker makeup og hudpleie produkter og som gjerne vil spare litt så er det lurt å melde seg inn på¨Kicks kundeklubben. Da får du av og til rabatt kuponger på 20%.

Kiss kiss





1 kommentar:

Diwakar sa...

HELLO Nisa. I am a Pastor from Mumbai, India. I am glad to stop by your profile on the blogger and the blog post. I am also blessed and feel privileged and honoured to get connected with you as well as know you and about your interest in Yoga. Unfortunately I was not able to read your blog post due to different language but I am glad that I could get connected with you through your blog post. I love getting connected with the people of God around the globe to be encouraged, strengthened and praying for one another. I have been in the Pastoral ministry for last 39 yrs in this great city of Mumbai a city with a great contrast where richest of rich and the poorest of poor live. we reach out to the poorest of poor with the love of Christ to bring healing to the brokenhearted. We also encourage young and the adults from the west to come to Mumbai to work with us during their vacation time. We would love to have you come to Mumbai to work with us during your vacation time. I am sure you will have a life changing experience. Looking forward to hear from you very soon. God's richest blessings on you, your family and friends. My email id is: dhwankhede(at)gmail(dot)com and my name is Diwakar Wankhede.