Hvem jeg er: Jeg er en stylist med ben i nesen og god motesans

Bildet mitt
BERGEN, Hordaland, Norway

STYLIST

Stylist som følger med på siste trend fra hele verden. Mangen kopierer stilen min og det tar jeg som et kompliment. Får inspirasjon fra gaten eller i magasiner eller tv program. Jeg har min egen stil enn å følge moten slavisk.

Følgere

mandag 1. oktober 2018

KICKS

Idag var jeg på Kicks og brukte rabattkuponger jeg fikk av KICKS i posten og da kjøpte jeg en concealer fra Mac og en brow gel fra KICKS sine. Og hun som hjalp meg å finne rette ting er kjempeskjønn og yter alltid god service.
Så de som har fått en 20% -25% rabatt kupong i posten må huske å bruke de i morgen. For da går fristen ut.














Så på lørdag så lagde jeg baylage på en kunde. Det tok noen timer, men det er fordi kunden hadde massse kobber i håret sitt. Så da faded jeg de litt sammen og med lysere på tuppene så ser håret lenger ut. Men er lurt å ha med et bilde av åssen du vil ha det. 
Bayløage skal være like fin rett som krøllet.













Det var alt for idag :P

Kiss kiss


Ingen kommentarer: